Munkám során megtapasztaltam, hogy egy vállalkozás életében a napi/heti/havi adminisztráció, a kötelező határidők figyelése rengeteg időt/energiát emészt fel. Sokszor ezek a feladatok tologatva vannak, általában a nap végén kerülnek elvégzésre. Viszont ezek az órák általában már túl nyúlnak a munkaidőn.
Mi lenne ha nem kellene ezekkel a feladatokkal foglalkoznia mégis napra kész lenne az adminisztráció? Minden táblázat, kimutatás fel lenne töltve az aktuális adatokkal, míg Ön kizárólag a vállalkozása fejlődésén dolgozhatna?
Miben tudok a segítségére lenni?
- a vállalkozás valamennyi pénzmozgásának illetve a pénzállomány változásával összefüggő nyilvántartások vezetésében
- értékesítéssel kapcsolatos feladatok ellátásában, mint például a számlák kiállítása, kintlevőségek figyelése, fizetési felszólítások kiküldése,
- bankszámlákkal kapcsolatos teendők
- analitikus nyilvántartások vezetése
- adatbázisok karbantartása
- hagyományos és digitális dokumentumok készítése és rendszerezése, iratkezelés végzése
- egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Biztos vagyok benne, hogy felmerül Önben a kérdés:
A cégem üzleti titkai biztonságban lesznek?
Virtuális pénzügyi asszisztensként szigorúan vállalkozói szerződéssel dolgozom, melynek szerves részét képezi a titoktartás. Az együttműködés során birtokomba jutott információkat harmadik fél számára soha nem adom ki. Együtt működésünk során számomra a legfontosabb, hogy az Ön vállalkozása sikeres legyen.
Amennyiben felkeltettem érdeklődését keressen bizalommal: elérhetőségek
Bízom benne, hogy hamarosan az elégedett ügyfeleim között köszönthetem Önt.