Török Éva vagyok pénzügyi- számviteli asszisztens. Célom, hogy a megszerzett tapasztalatommal segítsem az Ön vállalkozásának gördülékeny működését.

Munkám során megtapasztaltam, hogy egy vállalkozás életében a napi/heti/havi adminisztráció, a kötelező határidők figyelése rengeteg időt/energiát emészt fel.

“Miben tud a segítségemre lenni?”

  • a vállalkozás valamennyi pénzmozgásának illetve a pénzállomány változásával összefüggő nyilvántartások vezetésében
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatok ellátásában, mint például a számlák kiállítása, kintlevőségek figyelése, fizetési felszólítások kiküldése,
  • bankszámlákkal kapcsolatos teendők
  • analitikus nyilvántartások vezetése
  • adatbázisok karbantartása
  • hagyományos és digitális dokumentumok készítése és rendszerezése, iratkezelés végzése
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása

“A cégem üzleti titkai biztonságban lesznek?”

Egy megbízható virtuális asszisztens szigorúan vállalkozói szerződéssel dolgozik, melynek szerves részét képezi a titoktartás. Az együttműködés során  birtokába jutott információkat harmadik fél számára nem adja ki. A virtuális asszisztens és megbízója között üzleti partner kapcsolat jön létre, így számára is az válik a legfontosabbá, hogy az ügyfél vállalkozása sikeres legyen.

 

 

Amennyiben felkeltettem érdeklődését keressen bizalommal: elérhetőségek

 

 

Bízom benne, hogy hamarosan az elégedett ügyfeleim között köszönthetem Önt.